Voiko kirjastoon päästä kesätöihin kun on 17-vuotias( täyttää 18 kesällä)?

Kysytty

Voiko kirjastoon päästä kesätöihin kun on 17-vuotias( täyttää 18 kesällä)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa on 18 vuotta ikärajana. Työhönottoa hoitaa keskitetysti pääkirjastossa, hallinto-yksikössä työskentelevä Pirkko Saarinen. Voit ottaa häneen yhteyttä puh. 310 85508 ja tiedustella tarkemmin kesätyö mahdollisuuksista.
P.S. kesätöistä on kysytty tämän palvelun kautta aiemminkin. Kysymykset ja vastaukset löytyvät palvelun arkistosta asiasanalla kesätyö.