Haluaisin tietoja mistä löytäisin laulun ja sävelen seuraavaan: Syksyinen aamu on auvoa vailla, syksyinen päivä niin harmaja on.....

Kysytty

Haluaisin tietoja mistä löytäisin laulun ja sävelen seuraavaan: Syksyinen aamu on auvoa vailla, syksyinen päivä niin harmaja on.....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Etsimäsi laulun nimi on Tule, tule talvi! (säv. Eino Tarpila, san. Aili Valtonen) ja se löytyy nuottikokoelmasta Valistuksen laulukirja. Voit kaukolainata sen kirjastosi kautta ainakin Jyväskylän ja Oulun kaupunginkirjastoista. Nuotissa on vain melodia ja sanat.