Otsikko
Olen jo pitkään etsinyt tällaisen kappaleen nuotteja mutta en ole löytänyt. Kappaleen on levyttänyt ainakin Tanssiorkesteri Pekkaniskan pojat. Mistä löytäisin?…

Kysytty

Olen jo pitkään etsinyt tällaisen kappaleen nuotteja mutta en ole löytänyt. Kappaleen on levyttänyt ainakin Tanssiorkesteri Pekkaniskan pojat. Mistä löytäisin?

Ystävälle
säv. Mauri 'Meick' Sepponen
san. M. Ilopuro

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale löytyy alla mainituilta levyiltä. Nuottia siihen ei kuitenkaan ole julkaistu.

Parhaat tanssiorkesterit / useita esittäjiä (2013)

Hei laulaja + 24 muuta toiveiskelmää / useita esittäjiä (2011)

Ystävälle / Tanssiorkesteri Pekkaniskan Pojat (2010)

Lauluja Sinulle / Juha Hötti (2005)

Hengähä tok' / useita esittäjiä (2006)

2 ääntä

Kommentit

Moi,

Minulta löytyy nuotti kyseiseen lauluun, jos sitä vielä tarvitaan.

Terveisin

Riitta Kaukonen

In reply to by Riitta Kaukonen (ei varmistettu)

Hei
Olen koittanut löytää sointukuvioo Meikc Sepposen Ystävälle-lauluun mutta ei löydy.
Löytyiskö joltain ?

In reply to by Riitta Kaukonen (ei varmistettu)

Ystävä Riitta Kaukonen. Kuulin laulun eilen Helsingin Vanhan kirkon Itsenäisyyspäivän konsertissa. Olisin kiitollinen sekä nuotista että sanoista. Alla sähköpostiosoite. Kiitoksin PM.