Miksi ei saa Carolan kappaleeseen "siellä jossain on se maa" nuotteja ja sanoja kuorolle?

Kysytty

Miksi ei saa Carolan kappaleeseen "siellä jossain on se maa" nuotteja ja sanoja kuorolle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on julkaistu ilmeisesti myös nimellä ”Siellä vielä on se maa”. Sen nuotit ja sanat löytyvät nuottikirjoista ”Uutta kotimaista. 6” (Musiikki Fazer, 1986) ja Halonen, Kalervo: ”Profile. Vol. 1” (Warner/Chappell Music Finland, 1998). Kumpikaan ei näyttäisi olevan kuorolle sovitettu, joten ilmeisesti kappaletta ei ole sovitettu kuorolle tai ainakaan sellaista versiota julkaistu.