Mistä löydän nuotit ja sanat lauluun Jeesus verivirtansa alla

Kysytty

Mistä löydän nuotit ja sanat lauluun Jeesus verivirtansa alla

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viola-tietokannasta löytyi laulu "Verivirtansa alla", joka
ilmeisesti on kyseessä. Laulun on säveltänyt ja sanoittanut
Kyösti Roth.

Kappale on löytyy seuraavilta äänitteiltä:

Siiloan seurakunnan kuoro: Kaikki saa Herralle laulaa: kiitoslauluja
(C-kasetti vuodelta 1992)

Uusi laulu kaduilta: Ristin verellä (C-kasetti vuodelta 1991)

Freidiba Boodos: Shalom (C-kasetti vuodelta 1983)

Valitettavasti laulun nuotteja ja sanoja ei näyttänyt löytyvän mistään tutkimistani tietokannoista.
On toki mahdollista, että sanat olisivat jossakin vanhassa laulukirjassa,
jonka sisältöä ei ole luetteloitu kunnolla, mutta tämän enempää luotettavaa tietoa en onnistunut löytämään.

Google-haulla löytyi kuitenkin sivusto, jossa on samantapaisen laulun sanoja,
sivulla ei ole lähdetietoja enkä voi olla varma onko kyseessä juuri etsimänne laulu. Linkki sivustolle on alla:

https://uupuneentarina.wordpress.com/hengen-hoito/valon-lauluja/

0 ääntä

Kommentit

HÄNEN VERIVIRTANSA ALLA
Freidiba Boodos

Hänen verivirtansa alla
syntitaakkas pois riisutaan.
Katuvaisna saat nyt sä tulla
veren alle puhdistumaan.

Seiso verivirtansa alla,
seiso vaikka vavisten.
Itke siinä ristinsä alla,
siinä koet puhdistuksen.

Jeesus verivirtansa alla
huuhtoo synnit pois tunnolta.
Jeesus kuiskaa: ”Saat suojaan tulla.
Veri kätkee turviinsa.”

Seiso…

Jeesus verivirtansa alla
sinun tähtes näin runnellaan.
Osalliseks ett voisit tulla,
Jeesus antaa henkensä.

Seiso…