Löytyisikö lainattavaksi nuottia/sanoitusta Miguel Cejas,n lauluun Shalom, shalom, shalom?

Kysytty

Löytyisikö lainattavaksi nuottia/sanoitusta Miguel Cejas,n lauluun Shalom, shalom, shalom?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleesta ei ilmeisestikään ole julkaistu nuottia tai muuta sanoitusta. Se löytyy laulettuna Via-yhtyeen cd-levyltä Luotan Herraan. Tätä levyä ei ole Turun kaupunginkirjastossa, mutta halutessasi voit pyytää levyn kaukolainaan lähikirjastosi kautta.