Kurjet saapuvat, laulanut ainakin Kauko Käyhkö. Löytyykö sanat ja nuotit?

Kysytty

Kurjet saapuvat, laulanut ainakin Kauko Käyhkö. Löytyykö sanat ja nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, ettei sanoja ole valitettavasti julkaistu missään, mutta ne löytyvät Viola-tietokannan mukaan valokopiona Suomen Jazz & Pop Arkiston kokoelmista. Suomen Jazz & Pop Arkisto sijaitsee Helsingissä, ja sen yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.jazzpoparkisto.net/yhteystiedot.php.

2 ääntä

Kommentit

Kurjet saapuvat

Kuulen jo kurkien huudot pilvissä tuolla,
siellä ne saapuvat takaisin nyt pohjolaan.
Siniset illat uivat lintujen myötä,
paisuvat silmut elämän voimasta.
" " Tämänkin kevään elämä mulle annoit,
silmäni uuden huomisen nähdä saa.
Sinulle elämä lahjasta kiitoksen annan,
kiitoksen keväästä jonka taas kokea saan" "

Siinä ne ovat sanatarkasti