Mistä löydän laulun etsin kunnes löydän sun ranskalaiset kieliset nuotit

Kysytty

Mistä löydän laulun etsin kunnes löydän sun ranskalaiset kieliset nuotit

Vastaus

Vastattu

Laulun ranskankielinen nimi on "Et si tu n'existais pas". Laululla on myös nimi "Oasis". WorldCat-tietokannan mukaan laulun ovat säveltäneet Salvatore Cutugno ja Pasquale Losito. Alkuperäisen sanoituksen on tehnyt Vito Pallavicini. Ranskankielisen sanoituksen ovat tehneet Pierre Delanoë ja Claude Lemesle.

Koska tällä hetkellä ei ole mahdollista päästä fyysisesti kirjastoon ja koska en voi täysin luotettavasti tehdä hakua kirjastojen tietokannoista, yritin löytää nuotin verkosta. Verkosta löytyviin nuotteihin ja sanoituksiin voi sisältyä virheitä ja ne voivat olla verkossa ilman tekijöiden lupaa. Nuotteja, yleensä maksullisia, tästä kappaleesta löytyy verkosta googlaamalla kappaleen nimellä ja esimerkiksi sanoilla "sheet music", score, partition tai pdf. Kaikissa nuoteissa ei ole sanoja mukana ja nuotinnos voi olla tietylle soittimelle tarkoitettu. Myös pelkkiä sanoituksia löytyy verkosta googlaamalla kappaleen nimellä ja esimerkiksi sanoilla lyrics tai paroles.

Et si tu n'existais pas -laulun nuotti (pdf, ranskankieliset sanat, melodia, sointumerkit):

https://urly.fi/1x8C

Et si tu n'existais pas -nuotin kuvaus WorldCat-tietokannassa:

https://www.worldcat.org/title/et-si-tu-nexistais-pas/oclc/658610427