Mistä löydän nuotit seuraaville kappaleille: 1. Eini: Kesä ja yö 2. Anneli Sari: Rakkaus aito on vain kerran 3. Anita Hirvonen: Villitsee mun

Kysytty

Mistä löydän nuotit seuraaville kappaleille:
1. Eini: Kesä ja yö
2. Anneli Sari: Rakkaus aito on vain kerran
3. Anita Hirvonen: Villitsee mun

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1. Einin esittämä Kesä ja yö levytettiin vuonna 1984, ja sen on säveltänyt Veikko Samuli. Kansallisbibliografia VIOLA (http://viola.linneanet.fi) sisältää julkaistut suomalaiset nuotit vuodesta 1977 alkaen. Tähän kappaleeseen ei löytynyt sieltä nuottia, joten ilmeisesti sellaista ei ole painettu. Kirjastojen FRANK-monihaku (http://monihaku.kirjastot.fi) ei myöskään tuottanut tuloksia. Internetistä löytyvät suomenkieliset sanat googlaamalla ”kesä ja yö” lyrics.

2. Anneli Sari levytti kappaleen Rakkaus aito on vain kerran vuonna 1969. Kappale on Sauvo Puhtilan käännös saksankielisestä laulusta Es gibt nur eine wahre Liebe, jonka on säveltänyt Christian Bruhn. Tästäkään kappaleesta ei löydy painettua nuottia eikä saksankielistäkään nuottia ole saatavana suomalaisista kirjastoista.

3. Anita Hirvosen vuonna 1977 levyttämä Villitsee mun on Chrisse Johanssonin käännös Nana Mouskourin iskelmästä Milisse mou (tai Milise mu). Myös artisti Titti on levyttänyt laulun nimellä Mielessäni. Ikävä kyllä suomalaisista kirjastoista ei löytynyt nuottia tähän kappaleeseen.

6 ääntä

Kommentit

Mistä nuotit Anneli Sarin lauluihin