Miten kuuluvat Martti Seppälän Juorulaulun sanat? Koko laulu siis, kiitos .

Kysytty

Miten kuuluvat Martti Seppälän Juorulaulun sanat? Koko laulu siis, kiitos .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martti Seppälän Juorulaulun sanat löytyvät nuottikokoelmasta Siikajokilaakson laulukirja (julk. Siikajoen kotiseutu- ja kulttuuriliitto, 1993).

Nuottikokoelmaa on ainakin Oulun kaupunginkirjaston kokoelmissa.

3 ääntä

Kommentit

Voinko saada ne sanat tähän näkyviin?

Emme tekijänoikeussyistä voi julkaista laulun sanoja palvelussamme.