Tarvitsisin nuotin Matin ja Tepon Toivon ja hiljaisuuden lauluja-levyltä . Laulun nimi on Tahdon auttaa , sanat alkaa Eivät kaikki voi silmillä nähdä…

Kysytty

Tarvitsisin nuotin Matin ja Tepon Toivon ja hiljaisuuden lauluja-levyltä . Laulun nimi on Tahdon auttaa , sanat alkaa Eivät kaikki voi silmillä nähdä,väriloistoa kukkain ja auringon.........

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on ilmestynyt heidän laulamanaan vain tuolla levyllä, ja sen lisäksi muiden laulamana muutamalla levyllä (Lähde: Suomen kansallisdiskografia Viola: https://viola.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI).

Nuottina sitä ei kuitenkaan näytä julkaistun.