K V Tammisen sanoittama laulu: Me lapset Kainuun, Karjalan, maan karun meille rakkahan... oli jo lakkautetun Nurmeksen ev. kansanopiston tunnuslaulu. Löytyykö…

Kysytty

Hei! K V Tammisen sanoittama laulu: Me lapset Kainuun, Karjalan, maan karun meille rakkahan... oli jo lakkautetun Nurmeksen ev. kansanopiston tunnuslaulu. Löytyykö jostain 1950 luvulla käytössä ollut sanoitus ja nuotit ja vielä parempi, jos löytyisi levytettynä kyseisessä muodossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nuotti ja sanat löytyvät kokoelmasta: Siionin kanteleen sävelmistö.