Löytäisitteköhän nuotit Ahmet Ertegunin säveltämään Dawn in Ankara -nimiseen lauluun? Irina Milan on levyttänyt kappaleen suomeksi, nimellä Missä olit silloin.

Kysytty

Löytäisitteköhän nuotit Ahmet Ertegunin säveltämään Dawn in Ankara -nimiseen lauluun? Irina Milan on levyttänyt kappaleen suomeksi, nimellä Missä olit silloin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Missä olit silloin" -kappaleen nuotteja on etsiskelty vastauspalvelussa ennenkin, ks. http://www2.kirjastot.fi/kysy/arkistohaku/kysymys/?ID=635aee17-d88b-444… . Valitettavasti emme nytkään onnistuneet löytämään ko. kappaleen nuotteja (kummallakaan kielellä) edes verkkonuottikauppojen laajoista valikoimista.

1 ääntä

Kommentit

Opetelkaa toimimaan ilman nuotteja. Nykyinen musiikkikoulutusjärjestelmä tappaa korvakuulon, ja se on hirveä asia!