Minulla on suhteellisen varma mielikuva, että kouluissa käytössä olleessa Musiikin maailma -oppikirjasarjan jossain osassa oli nuotit Beatlesin All My Loving …

Kysytty

Minulla on suhteellisen varma mielikuva, että kouluissa käytössä olleessa Musiikin maailma -oppikirjasarjan jossain osassa oli nuotit Beatlesin All My Loving -kappaleeseen. Haluaisin löytää nimenomaan nuo nuotit, koska se oli sellainen sovitus että se oli hauska soittaa pianolla.

Kyseessä siis se kirjasarja, jonka jossain osassa oli tekijöinä Annala Sointu - Pohjola Erkki - Sallinen Aulis, muissa osissa taas muita henkilöitä. Luulisin että tuo kappale olisi sarjan vanhemmille oppilaille tarkoitetuissa osissa, siis yläasteen tai lukion kirjassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on ilmeisesti peruskoulun musiikin oppikirjasarjan Musican osa 7 - 9, "Musiikki ja me : Oppilaan kirja" (Tapani Arvola, Gudrun Kämäräinen, Brita Tapio), johon etsimäsi Lennonin ja McCartneyn kappale "All my loving" (suom. Kaikki rakkauteni) sisältyy.

Sarjan osilla on tosiaan eri tekijät; osan 3 - 4 ovat tehneet Sointu Annala, Erkki Pohjola ja Aulis Sallinen.

Lähteet:
http://jkl226.jkl.fi/Aalto?formid=find2
http://www.helmet.fi/fi-FI