Olen etsinyt nuotteja Johanna Kurkelan Prinsessalle kappaleeseen, löytyisikö mistään? Esittäisin laulun mummoni hautajaisissa, joten nuotteja tarvittaisiin…

Kysytty

Olen etsinyt nuotteja Johanna Kurkelan Prinsessalle kappaleeseen, löytyisikö mistään? Esittäisin laulun mummoni hautajaisissa, joten nuotteja tarvittaisiin kipeästi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Valitettavasti Suomen kansallisdiskografian Violan mukaan Johanna Kurkelan esittämästä laulusta "Prinsessalle" (säv. Tuomas Kantelinen, sanat Paula Vesala) ei ole saatavilla nuottia.