Löytyykö cd:nä kappaletta Laulellen, kappale on valssi ja kuka laulaa?

Kysytty

Löytyykö cd:nä kappaletta Laulellen, kappale on valssi ja kuka laulaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulellen on Olle Bergmanin 1950-luvun puolivälissä säveltämä kappale, jonka suomeksi on levyttänyt Olavi Virta vuonna 1955. Laulun alkuperäinen nimi on Sjung och le.
Laulun sanat ja nuotit löytyvät Suuresta Toivelaulukirjasta numero 13. Laulettuna kappale löytyy cd-levyilta:
Virta Olavi: Kootut levyt. Osa 19 : 1955. Fazer Records, 1995.
Laulu on myös mukana sikermässä cd-levyllä:
Virta, Olavi: Kootut levyt. Osa 28 : 1960-1962. Fazer Finnlevy, 1993.

Ainakin pääkaupunkiseudun kirjastoista levyjä on hyvin saatavilla.