Otsikko
Haluaisin sanat kahteen lauluun, mistä muistan vain muutamia sanoja. Ensimmäisessä on tällaisia sanoja... Nyt on aika lastenkin jo leikit lopettaa, nukkumatin…

Kysytty

Haluaisin sanat kahteen lauluun, mistä muistan vain muutamia sanoja. Ensimmäisessä on tällaisia sanoja... Nyt on aika lastenkin jo leikit lopettaa, nukkumatin univarjo hiljaa aukeaa. Kottarainen pöntössään jo pöyhi pielukset, untuvikot uneen lauloi kirjosiepponen.
Ja toisessa laulusta muistan vain muutaman sanan....Lintu lensi ikkunaan, se ei värähtänytkään, minä menin katsomaan....jotenkin näin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäinen laulu on Yrjö Mikkosen Nukkumaan. Se löytyy nuottijulkaisusta Tilleri talleri talliainen. Voisiko toinen olla Jukka Koiviston säveltämä Linnunpoika? Se löytyi Suomen kansallisdiskografian, Violan nimekehausta kappaleen alulla Lintu lensi ikkunaan, https://viola.linneanet.fi.