Etsin tietoa CRM:stä (Customer relatioship management) eli asiakkuudenhallinnasta. Lähinnä sellaista tietoa mikä kertoo asiakkuudenhallinnasta tietoteknisin…

Kysytty

Etsin tietoa CRM:stä (Customer relatioship management) eli asiakkuudenhallinnasta. Lähinnä sellaista tietoa mikä kertoo asiakkuudenhallinnasta tietoteknisin keinoin, sekä asiakkuudenhallintaprojekteista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastolla on useita niteitä kirjasta Mäntyneva: Asiakkuudenhallinta WSOY, Helsinki, 2001
Espoon puolelta voit tilata Helsinkiin tai noutaa Espoosta kirjan Greenberg: CRM at the speed of light-capturing and keeping customers in Internet Real Time
Osborne/McGraw-Hill, Berkeley, 2001
Saatavuustietoja voit tarkistella myös internetissä, Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunginkirjastojen yhteissä Plussa-aineistohaussa, osoitteessa:
http://www.libplussa.fi