Otsikko
Tarvitsisin tietoa asiakasrakenteista,asiakastutkimuksisista jne teen opinnäytetyönä asiakaskartoitustutkimuksen ja tarvitsisin tietoa käsitteiden…

Kysytty

tarvitsisin tietoa asiakasrakenteista,asiakastutkimuksisista jne teen opinnäytetyönä asiakaskartoitustutkimuksen ja tarvitsisin tietoa käsitteiden selvittämiseksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kauppakorkeakoulun kirjastossa on tietokanta nimeltä THES = Helsingin kauppakorkeakoulussa tehtyjä pro gradu -tutkielmia sisällysluetteloineen. Markkinointi-instituutissa on kirjasto, josta kannattaa kysyä, onko siellä luetteloa tehdyistä opinnäytteistä. Martinlaaksossa on Mercuria Business School EVTEK, jonka kirjastosta myös voi kysyä tehdyistä lopputöistä. Kannattaisi ehkä katsoa seuraavien kirjojen lähdeluettelot: Yrityksen asiakasmarkkinointi/Seija Bergström ja Unohtuiko asiakas/Tuire Ylikoski. Jos haet omatoimisesti tietokannoista, käytä hakusanaa ASIAKKAAT ja ASIAKKUUS.