Saako kirjastossa kiroilla koska kerran kun mie olin kirjastossa niin mie kuulin että yksi poika kiroili?

Kysytty

hei saako kirjastossa kiroilla koska kerran kun mie olin kirjastossa niin mie kuulin että yksi poika kiroili?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Kirjastossa saa jutella, mutta niin, että ei häiritse muita. Kiroilu ei kuulu hyviin tapoihin. Jos joku käyttäytyy häiritsevästi kirjaston henkilökuntaa tai muita asiakkaita kohtaan, hänelle voidaan määrätä käyttöoikeuden menetys. Se tarkoittaa, että häiritsijä ei saa käyttää kirjaston palveluita määrättyyn aikaan, joka vaihtelee yhdestä vuorokaudesta aina yhteen vuoteen. Yleensä häiritsijät kyllä uskovat ihan ystävällistä huomautusta.