Olen kiinnostunut Celianet palveluun rekisteröitymisestä. Tarvitseekohan tähän varata erikseen aika vai voinko vain ilmaantua paikalle?

Kysytty

Hei,

Olen kiinnostunut Celianet palveluun rekisteröitymisestä. Tarvitseekohan tähän varata erikseen aika vai voinko vain ilmaantua paikalle? Lähin kirjastoni on Rikhardinkadun kirjasto, toki muihinkin on mahdollisuuksia päästä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Celian verkkoasiakkaaksi rekisteröityminen on mahdollista Rikhardinkadun kirjastossa. Teidän kannattaa ottaa yhteyttä Rikhardinkadun kirjastoon (puh. 09 310 85013) ja varata aika rekisteröitymistä varten.

Muut Helsingin kantakaupungin alueen kirjastot, joissa voi rekisteröityä Celian asiakkaksi, ovat Pasilan, Töölön, Kallion ja Lauttasaaren kirjastot. Celia-rekisteröitymisiä tekevät kirjastot löytyvät Helmet-palvelusivustolta kohdasta Kirjastot ja palvelut > Celia-verkkoasiakkaaksi rekisteröityminen. Ajanvarauksesta kannattaa tiedustella suoraan ko. kirjastosta. Kirjastojen puhelinnumerot löytyvät Helmet-palvelusivustolta.

Helmet-kirjastojen palvelut http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

Helmet http://www.helmet.fi/fi-FI