Minulla on HelMet-kortti vuodelta 2006, jota en ole käyttänyt pitkiin aikoihin. Pin-koodi on tietysti hukassa. Yritin saada kirjaston sivuilta uutta pin-koodia…

Kysytty

Minulla on HelMet-kortti vuodelta 2006, jota en ole käyttänyt pitkiin aikoihin. Pin-koodi on tietysti hukassa. Yritin saada kirjaston sivuilta uutta pin-koodia, mutta systeemi valittaa että pitää olla sähköpostiosoite. Miten saadaan asia kuntoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos korttia ei käytetä useampaan vuoteen, se poistetaan kirjaston rekisteristä. Ilmeisesti sinulle on käynyt näin.

Asia saadaan kuntoon missä tahansa HelMet-kirjastossa. Tule käymään kuvallisen henkilöllisyystodistuksen kanssa.

Tervetuloa takaisin kirjaston asiakkaaksi!