Etsin Bo Carpelanin runoa: Muutamalla sananvedolla luotu kuva puunoksista taivasta vasten. En muista missä kokoelmassa tämä oli, mikä on aika iso ongelma…

Kysytty

Etsin Bo Carpelanin runoa: Muutamalla sananvedolla luotu kuva puunoksista taivasta vasten. En muista missä kokoelmassa tämä oli, mikä on aika iso ongelma kirjailijan tuotannon määrän vuoksi.

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kyseessä olla Bo Carpelanin runo "Tammi" kokoelmasta "Uudet runot" vuodelta 2007? Runo alkaa näin: "Runko tumma / omassa hämärässään..." Saat koko runon sähköpostiisi.

Lähde:
Carpelan, Bo: Uudet runot (suom. Cai Westerberg, Otava, 2007)