Miten menee Bo Carpelanin runo "Bara vara litet sjuk"? Alkuperäinen ruotsinkielinen versio. Pitäisi löytyä kokoelmasta Måla Himlen. Kiitos.

Kysytty

Miten menee Bo Carpelanin runo "Bara vara litet sjuk"? Alkuperäinen ruotsinkielinen versio. Pitäisi löytyä kokoelmasta Måla Himlen.

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bo Carpelanin runo "Bara vara litet sjuk", joka tosiaankin sisältyy kokoelmaan "Måla himlen : vers för små och stora" alkaa näin:

Bara vara lite sjuk
och ligga i sin säng
med lingondricka på nattygsbordet...

Tekijänoikeudellisista syistä runoa ei voi julkaista tässä kokonaisuudessaan, mutta saat sen sähköpostiisi.

Lähde:
Carpelan, Bo: Måla himlen : vers för små och stora (Bonniers juniorförlag, 1988)

0 ääntä

Kommentit

Onko Bo Carpelanin runo Vägen till himlen går via köket käännetty suomeksi?

Kiitos vastauksesta!

Bo Carpelanin runo "Vägen till himlen går genom ett tyst kök" kokoelmasta I det sedda (1995) on suomennettu. Tuomas Anhavan suomennos "tie taivaaseen käy hiljaisen keittiön kautta" sisältyy Bo Carpelanin runojen kokoelmaan Taivas avoin sinussa : valitut runot 1984-2001 (2001).