Otsikko
Etsin 1960-luvun sanoma- ja/aikakauslehtiä. Mistä/miten saisin niitä selattua ja mahdollisesti lainattua?

Kysytty

Hei
etsin 1960-luvun sanoma- ja/aikakauslehtiä. Mistä/miten saisin niitä selattua ja mahdollisesti lainattua?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjavarastosta löytyy lukuisien sanoma- ja aikakauslehtien vanhoja vuosikertoja - joko fyysisenä kappaleena tai mikrofilmillä. Mikrofilmejä voi lukea kirjaston laitteilla, ja niistä saa tarvittaessa otettua tulosteita. Fyysiset kappaleet lehdistä ovat pääosin käsikirjastokappaleita eli niitä voi selata vain paikan päällä.