Sanat Renegadesin kappaleeseen "Brand new cadillac". Löysin cd-levyn Golden hits : vol 1, jossa kappale on laulettuna, mutta asiakas tarvitsisi sanat mielummin…

Kysytty

Sanat Renegadesin kappaleeseen "Brand new cadillac". Löysin cd-levyn Golden hits : vol 1, jossa kappale on laulettuna, mutta asiakas tarvitsisi sanat mielummin painettuna.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Renegadesin Cadillacin nuotit ja sanat englanniksi sisältyvät mm. nuottijulkaisuun "Käymme yhdessä ain ja muita 60-luvun hittejä", julkaissut Fazer vuonna 1986.

0 ääntä

Kommentit

Löydät sanat netistä kirjoittamalla googleen Cadillac lyrics - katso vain että saat oikean version.