Asun Espoossa ja haluaisin lainata pari kirjaa ja DVD-levy, mutta kaikki tarvittavat tuotteet ovat erilaisissa paikkoissa... Pitäkö minun käydä itse hakemassa…

Kysytty

Hei!

Asun Espoossa ja haluaisin lainata pari kirjaa ja DVD-levy, mutta kaikki tarvittavat tuotteet ovat erilaisissa paikkoissa... Pitäkö minun käydä itse hakemassa nitä, vai saanko minä varata nitä netin kautta ja sen jälkeen hakea lähimmästä kirjastosta? Jos saa, maksako se palvelu jotain? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei tarvitse hakea itse eri paikoista. Aineistoa voi varata netistä www.helmet.fi. Yläpalkissa lukee hae aineistoa, klikkaa sitä ja tee haku sekä varaus. Voit varata haluamasi kirjat ja dvd-levyn omaan lähikirjastoosi ja noutaa ne sieltä. Palvelu on maksuton.