Yritän muistaa lasten kuvakirjan nimeä, kirjailijan nimikin olisi kiva. Kirjassa on tyttö, lintu ja jonkinlainen "laatikkomies" sekä olikohan toinen kananmunan…

Kysytty

Yritän muistaa lasten kuvakirjan nimeä, kirjailijan nimikin olisi kiva.

Kirjassa on tyttö, lintu ja jonkinlainen "laatikkomies" sekä olikohan toinen kananmunan muotoinen hahmo. He joutuivat tulvaan ja purjehtivat paperiveneellä, muistaakseni. Kirjassa oli kaunis sinisävyinen kuvitus.

Vastaus

Vastattu

Mekään emme valitettavasti tunnistaneet etsimääsi kirjaa. Kirjasammon avulla voit tehdä hakuja esimerkiksi kirjan henkilöhahmojen mukaan. Myös kansikuvan perusteella voi tehdä hakuja. Tässä tulokset hakusanalla 'lintu':
https://www.kirjasampo.fi/fi/coversearch?s=lintu&o=title_asc

Jos joku kysymyksen lukija tunnistaa kirjan, niin tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.