Otsikko
Minkä ikäisille on suunnattu kirjat Heinähattu ja Vilttitossu, Keväällä isä sai siivet, Risto Räppääjä ja Pakastaja-Elvi, Ykä Yksinäinen, Tyttö ja naakkapuu,…

Kysytty

Minkä ikäisille on suunnattu kirjat Heinähattu ja Vilttitossu, Keväällä isä sai siivet, Risto Räppääjä ja Pakastaja-Elvi, Ykä Yksinäinen, Tyttö ja naakkapuu, Tatu ja Patu Helsingissä, Uppo-Nalle sekä Komisario Nuusku ja makkaratehtaan mysteeri?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tatu ja Patu on kuvakirja alle kouluikäisille, kaikki muu on ala-asteikäisille sopivaa ja Isä sai siivet vähän varttuneemmile, jotka haluavat ymmärtää surua, huostaanottoa ja vaikeampia asioita.