Sattuisiko joku tietämään kung fu - tai muita taistelulajiaiheisia lasten/nuortenkirjoja 9-vuotiaalle pojalle, joka lukee mielellään pitkiäkin romaaneja, jos…

Kysytty

Sattuisiko joku tietämään kung fu - tai muita taistelulajiaiheisia lasten/nuortenkirjoja 9-vuotiaalle pojalle, joka lukee mielellään pitkiäkin romaaneja, jos on mielenkiintoinen sisältö?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä vinkkejä kollegoilta: Ninjamangustit -sarjassa (Jones, Gareth P.) on kung fu-juttuja. Sarjassa on ilmestynyt pari kir-jaa: Apinan silmä ja Skorpionin klaani.

Aleksi Delikouraksen FatalNinja - sarjan kirjat käsittelevät kamppailulajeja. Sarjassa on ilmestynyt Soturioppilas, Varjosoturi ja Soturikaste. Kannattaa tarkistaa, sopiiko vai onko poika liian nuori.

Lisäksi fantasiakirjoja Said, S. F. Varjak Käpälä ja Varjak Käpälä, lainsuojaton.