Otsikko
Etsin kirjaa 90-luvulta (jos muistan oikein). Se oli Lasten oma kirjakerhon kirja ja kertoi kondiittorista/leipurista. Kirjassa oli paljon kuvia kakuista ja…

Kysytty

Etsin kirjaa 90-luvulta (jos muistan oikein). Se oli Lasten oma kirjakerhon kirja ja kertoi kondiittorista/leipurista. Kirjassa oli paljon kuvia kakuista ja leivonnaisista. Jollaain sivulla oli muistaakseni myös karjalanpiirakoita. Kirjan nimeä en muista.

Kukahan on mahdollisesti kirjoittanut tuon kirjan ja onkohan sitä vielä saatavilla jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Lasten oman kirjakerhon kuukauden kirja vuodelta 1991, Pirkko Ramadanin Leipuri Ketosen ongelma. Kirjaa voi etsiä antikvariaateista joko paikan päällä tai verkossa esim. hakukoneen avulla hakusanoilla "leipuri Ketosen ongelma antikvariaatti".