Wsoy on julkaissut lastenkirjan Viivistä, joka maahanmuuttajana tulee Suomeen. Mikä on kirjan nimi ja kuka on sen tehnyt?

Kysytty

Wsoy on julkaissut lastenkirjan Viivistä, joka maahanmuuttajana tulee Suomeen. Mikä on kirjan nimi ja kuka on sen tehnyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kysymyksessä afrikkalaistytöstä kertova lastenkirja, jonka nimi on: Bibi muuttaa Suomeen? Sen on ilmestynyt vuonna 2005 Otavan kustantamana, tekijät: Katja Kallio ja Maggie Lindholm, kuvitus: Marie El-Ahmar.