Otsikko
Lapsena aivan ehdoton lempparikirja oli sellainen jossa hanhi muni munan mutta aina se meni rikki, lopulta hanhi löysi paikan jossa muna pysyi ehjänä. Samassa…

Kysytty

Lapsena aivan ehdoton lempparikirja oli sellainen jossa hanhi muni munan mutta aina se meni rikki, lopulta hanhi löysi paikan jossa muna pysyi ehjänä. Samassa kirjassa oli myös pöllö joka ei saanut nukkua. Kirjassa ihanat oikeat kuvat.Mikä kirja tämä oli ja saako sitä enää mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty kirja lienee Helen Piersin kertoma ja valokuvaama Hanhi munii munan (Weilin+Göös, 1973), joka kokoaa yhteen kolme erillistä eläintarinaa: hyvää munintapaikkaa etsivän hanhen tarinan lisäksi kirja sisältää kertomukset "Kettu ja kana" sekä "Pöllö joka ei voinut nukkua". Kirjaa löytyy vielä kirjastoista eri puolilta Suomea. Voit saada sen luettavaksesi jättämällä kaukolainapyynnön omaan kirjastoosi.