Muistatteko kuvakirjaa (ollut jo -70 luvulla), jossa hiiri muuttaa nukkekotiin. Kuvat olivat valokuvia. Lainasin sitä aikoinaan koulun kirjastosta, mutten…

Kysytty

Muistatteko kuvakirjaa (ollut jo -70 luvulla), jossa hiiri muuttaa nukkekotiin. Kuvat olivat valokuvia. Lainasin sitä aikoinaan koulun kirjastosta, mutten muista nimeä tai tekijää...oli lempikirjani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin Helen Piersin kirja Hiiri etsii kotia, joka ilmestyi suomeksi Weilin+Göösin julkaisemana v. 1973.