Löytyisikö ehdotuksia lasten kuvakirjoista, jotka käsittelevät (lelujen tms.) jakamista muiden lasten/pikkusisarusten kanssa?

Kysytty

Löytyisikö ehdotuksia lasten kuvakirjoista, jotka käsittelevät (lelujen tms.) jakamista muiden lasten/pikkusisarusten kanssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, tässä muutama ehdotus, joista voisit lähteä liikkeelle:

Moost, Nele: Kaikki minun! eli, 10 temppua, jolla saan kaiken
Con, Martha Orr: Paras ystävni Pete
Pelliccioni, Sanna: Onni-poika tahtoo kaiken
Lambert, Sandrine: Saulin omat tavarat
Corderoy, Tracy: Tämä on minun
Kanto, Anneli: perttu Virtanen ja kauhea kateus
Parvela, Timo: Anna ja Antti: kiusankappale