Haussa Pupu Punninen kirjat Missä olet Pupu Punninen ja Kenen kirje Pupu Punninen. Saakohan niitä enää mistään?

Kysytty

Haussa Pupu Punninen kirjat Missä olet Pupu Punninen ja Kenen kirje Pupu Punninen. Saakohan niitä enää mistään?

Vastaus

Vastattu

Jaana Lapon ja Maria Munsterhjelm-Lingon Pupu Punninen -kirjoja ilmestyi kolme: Missä olet, Pupu Punninen (1989), Kenen kirje, Pupu Punninen (1990) ja Pupu Punninen maalaistalossa (1991).

Oman kirjastoalueesi kirjastoissa etsimisiä kirjoja ei ole, mutta ne voi tilata kaukolainaan muualta Suomesta.

Mikäli haluat hankkia kirjat itsellesi, sinun kannattaa etsiä niitä nettiantikvariaateista.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/