Etsin kirjan nimeä. Sain kirjan joskus 50-luvun lopulla. Kuvakirja,kannessa pyöreä reikä. Kirja alkoi runomuotoisesti. Tytti lähtee kulkemaan luonnonhelmaan…

Kysytty

Hei! Etsin kirjan nimeä. Sain kirjan joskus 50-luvun lopulla. Kuvakirja,kannessa pyöreä reikä. Kirja alkoi runomuotoisesti. Tytti lähtee kulkemaan luonnonhelmaan ihanaan. Kukkaan kanssa karkeloi,Tytti,Sirkan viulu soi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty kuvakirja on nimeltään yksinkertaisesti Tytti. Tämä Rauha Kilven kirjoittama ja Jarl Berglundin kuvittama runomuotoinen kirja ilmestyi Kirja-Könnin Satuikkuna-sarjassa vuonna 1948.

3 ääntä

Kommentit