Welho-laajakaistat onko saatavilla Welho-laajakaistoja järvenpääläisille Helsingin kaupungin kirjastosta ilmaiseksi lainaan kahdeksi viikoksi ja myös…

Kysytty

Welho-laajakaistat onko saatavilla Welho-laajakaistoja järvenpääläisille Helsingin kaupungin kirjastosta ilmaiseksi lainaan kahdeksi viikoksi ja myös kannettavaa?

Järvenpään kaupungin kirjastossa oman hallinnollisen palautteeni vuoksi kirjastomme rauhoittui, mutta pävittäinen työkentelyaika per asiakas on vain 2 t.

Mitään muuta paikkaa, jossa olisi riittävästi aikaa ja koneita ei Järvenpäässä - kotikaupungissani ole.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Welho-laajakaistoja voi lainata Helsingistä Pasilan ja Itäkeskuksen kirjastoista sekä Kirjasto 10:stä ja Kohtaamispaikalta. Vantaalla niitä lainataan Tikkurilan, Länsimäen, Myyrmäen ja Hakunilan kirjastoista. Lainaaja voi asua missä vain Suomessa, mutta hän tarvitsee Helmet-kirjastokortin. Kannettavia tietokoneita Helmet-kirjastoista ei lainata.

Kirjastojen asiakastietokoneiden käyttöaika on yleensä 1-2 tuntia päivässä, mutta ainakin Pasilan kirjastossa on yksi tietokone, jolle voi varata ajan neljäksi tunniksi kerrallaan.