Voinko palauttaa Tikkurilan kirjastosta lainaamani kirjat johonkin muuhun Vantaan kirjastoon?

Kysytty

Voinko palauttaa Tikkurilan kirjastosta lainaamani kirjat johonkin muuhun Vantaan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Voit palauttaa Tikkurilan kirjastosta lainaamiasi kirjoja muihin Vantaan kirjastoihin. Vantaan kirjastojen välinen kirjojen kuljetus on maksutonta.
Voit palauttaa myös pääkaupunkiseudun muiden kuntien (Helsinki, Espoo, Kauniainen) kirjastoista lainaamiasi kirjoja Vantaan kirjastoihin. Tässä tapauksessa joudut toisin maksamaan 10,- kuljetusmaksun.