Voiko Turun pääkirjastosta lainatut kirjat palauttaa esim. Nummen kirjastoon?

Kysytty

Voiko Turun pääkirjastosta lainatut kirjat palauttaa esim. Nummen kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston eri osasoilta lainatut kirjat voi palauttaa mihin tahansa kaupunginkirjaston
osastoon, siis myös pääkirjaston kirjat voi palauttaa Nummen kirjastoon.