Saako Turun kaupunginkirjaston IntroActive palvelun soittamalla?

Kysytty

Saako Turun kaupunginkirjaston IntroActive palvelun soittamalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Henkilökohtaisen palvelun eli IntroActiven käyttöoikeuden saa vain todistamalla henkilöllisyytensä kuvallisella henkilöllisyystodistuksella ja esittämällä kirjastokorttinsa paikan päällä kirjastossa. Lisätietoja henkilökohtaisesta palvelusta saat kotisivultamme http://www.turku.fi/kirjasto/ kohdasta "verkkokirjasto" ja "henkilökohtainen palvelu".