Miten varausten haku Skanssissa toimii? Olen aiemmin laittanut varaukset vain pääkirjastoon, nyt huomasin että onnistuu Skanssiinkin. Mutta saako varaukset…

Kysytty

Moi, miten varausten haku Skanssissa toimii? Olen aiemmin laittanut varaukset vain pääkirjastoon, nyt huomasin että onnistuu Skanssiinkin. Mutta saako varaukset sieltä tiskiltä vai onko joku itsepalvelusysteemi? Olen ihan toivoton noiden automaattien kanssa, en halua nolata itseäni siellä...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monitorin kirjastopalveluihin kuuluu lainaus, palautus ja varausten nouto aukioloaikana eli varauksen saa tiskiltä. Torstaisin paikalla on myös kirjastotyöntekijä klo 12-19.
Ohessa tietoa Skanssin yhteispalvelupiste Monitorista https://www.vaskikirjastot.fi/web/arena/skanssi