Otsikko
Voiko helmetin tilillä netin kautta lisätä tulostusrahaa kortille ja tarkistaa tilin tilanteen? vai onnistuuko tämä vain paikan päällä kirjastossa?

Kysytty

voiko helmetin tilillä netin kautta lisätä tulostusrahaa kortille ja tarkistaa tilin tilanteen? vai onnistuuko tämä vain paikan päällä kirjastossa?

Vastaus

Vastattu

Helsingin kirjastoissa tulostussaldon lataus onnistuu vain kirjastossa paikan päällä.