Voiko Kouvolasta mistä tahansa kirjastosta lainatun kirjan palauttaa mihin tahansa kirjastoon?

Kysytty

Voiko Kouvolasta mistä tahansa kirjastosta lainatun kirjan palauttaa mihin tahansa kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mistä tahansa Kouvolan kirjastosta lainatun kirjan voi palauttaa mihin tahansa Kymenlaakson kirjastoon (Kyyti-kirjastot).