Kuule, en nyt tiedä onko oikea kysymysreitti, mutta: Voiko Kouvolan kirjastokortilla lainata Kotkan kirjastoista?

Kysytty

Hei kuule, en nyt tiedä onko oikea kysymysreitti, mutta:
Voiko Kouvolan kirjastokortilla lainata Kotkan kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan kirjastokortilla voi lainata kaikista Kymenlaakson kirjastoista, siis myös Kotkan kirjastoista. Toimii myös toiseen suuntaan, sillä muiden Kymenlaakson kirjastojen (Kyyti-kirjastot) korteilla voi lainata Kouvolan kirjastoista.