Otsikko
Onko varausten noutoaika muuttunut?

Kysytty

Varasin uutuuskirjan. Yleensä varaus pitää hakea viikossa, näin ainakin muistelin. Nyt varaus pitää hakea vasta 4.4 mennessä. Ilmoitus tuli 22.3.
Onko jotakin muuttunut?

Vastaus

Vastattu

Varausten noutoaika ei ole muuttunut. Se on yhä tuo muistelemasi noin viikko eli "Säilytämme varaamasi aineistoa 6 arkipäivän ajan." Linkki Helmet.finna.fi Info

Aika on nyt pidempi, koska huomioimme tulevat Pääsiäispyhät. Kirjastot ovat silloin auki tavallista vähemmän. Linkki Ison omenan kirjaston aukioloihin Linkin takaa löytyvät myös muiden Helmet kirjastojen aukioloajat.