Otsikko
Näenkö Helmetistä perutut varaukseni, jos en ehdi jotain aineistoa hakemaan ja se poistuu varaushyllystä? Silloin pystyisin varaamaan kyseisen aineiston…

Kysytty

Näenkö Helmetistä perutut varaukseni, jos en ehdi jotain aineistoa hakemaan ja se poistuu varaushyllystä? Silloin pystyisin varaamaan kyseisen aineiston uudestaan helposti jos sen kuitenkin haluaisin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti perutut varaukset eivät näy lainaajalle omissa asiakastiedoissa. Kirjaston lainaajarekisteristä perutut varaukset näkyvät muutaman kuuakuden. Voit siis pyytää kirjaston henkilökuntaa tarkistamaan, mikä perumasi varaus on ollut.

http://www.helmet.fi/fi-FI