Tulen asumaan Helsingissä heinäkuussa ja minulla onkin yhden kuukauden vuokrasopimus, siis "virallinen" osoite Suomessa ja tietysti henkilötodistus. Olisiko…

Kysytty

Tulen asumaan Helsingissä heinäkuussa ja minulla onkin yhden kuukauden vuokrasopimus, siis "virallinen" osoite Suomessa ja tietysti henkilötodistus. Olisiko mahdollista saada lukijakortin oma käytolleni niin lykyeksi ajaksi (sain jo sellaisen kortin Rikhardinkadun kirjastosta pari kolme vuotta kun asuin Suomessa, mutta minulla oli silloin 3 kk:n vuokrasopimus).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä se on mahdollista. Ota vanha korttisi mukaan, ja kuvallinen henkilötodistus niin saat korttisi taas käyttöön määräajaksi.
Tervetuloa