Tuleeko kirjastoon ollenkaan Tru Blood elokuvia lisää (jaksoja) kuin on jo kaksi tuotankokausia???

Kysytty

Tuleeko kirjastoon ollenkaan Tru Blood elokuvia lisää (jaksoja) kuin on jo kaksi tuotankokausia???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

True blood -televisiosarjasta pyritään hankkimaan lisää tuotantokausia, jos niitä tulee kirjastoille ostettavaksi lainausoikeuksin.