Jonotin pitkään televisiosarjan Langalla (The Wire) 1. tuotantokautta. Olikin sitten kova urakka katsoa viikossa kaikki noin 15 osaa.... Nyt olen metsästänyt…

Kysytty

Jonotin pitkään televisiosarjan Langalla (The Wire) 1. tuotantokautta. Olikin sitten kova urakka katsoa viikossa kaikki noin 15 osaa.... Nyt olen metsästänyt sarjan toista kautta, mutta sitä ei näytä olevan teillä. Kolmas ja neljäs kausi ovat saatavilla. Onkohan kakkoskausi tulossa teille lähiaikoina vai onko se poistettu tarjonnasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjan toinen tuotantokausi näkyy tosiaan jo poistetun kirjastojen kokoelmista. Tiedustelin asiaa hankinta- ja luettelointiosastoltamme, eikä sarjaa ikävä kyllä enää ole myöskään tilattavissa kirjastoihin.

Katsoin myös maakuntakirjastojen tietokantoja, eikä sarjan toista tuotantokautta niistäkään näyttäisi löytyvän. Pieni mahdollisuus on, että sitä vielä olisi jossakin kunnankirjastossa, joten jos haluat, voit tehdä omaan kirjastoosi kaukolainapyynnön. Epäilen kyllä pahasti, että sitä ei pystytä täyttämään. Pahoittelen!